.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيمان نامه عجيب 6 رزمنده در شب عمليات كربلاي 5
چند ساعت مانده به عمليات كربلاي 5 در جمع شش هفت نفري كه داخل سنگر هستند حاج آقا فارسي پيشنهاد مي دهد كه بياييد كاري بكنيم كه اگر شهيد شديم همه ما را در يك قبر دفن كنند و ما هم قبري شويم...

نويد شاهد: شب عمليات كربلاي 5 در جمع شش هفت نفري كه داخل سنگر هستند حاج آقا فارسي پيشنهاد مي دهد كه بياييد كاري بكنيم كه اگر شهيد شديم همه ما را در يك قبر دفن كنند و ما هم قبري شويم.

همه از اين پيشنهاد استقبال مي كنند. به آقاي فارسي مي گويند شما متن اين قرار داد را بنويسيد ما هم امضا مي كنيم تا پس از شهادت همه ي ما را در يك قبر بگذارند و سنگ قبر ما يكي باشد تا اگر مردم فاتحه اي خواندند ثواب آن فاتحه به همه ي ما برسد .
پس از موافقت قلم و كاغذ مي آورند و ايشان شروع به نوشتن وصيت نامه مي كند و در پايان همگي زير اين پيمان را امضا مي كنند.

نوبت به آقاي خدري مي رسد كه ايشان با مهرباني نگاهي به وصيت نامه مي اندازد و مي گويد من حاشيه اين نامه را امضا مي كنم زيرا مي دانم اگر توفيق شهادت داشته باشم پيكرم را در شهر دفن نمي كنند و براي خاكسپاري به روستا مي برند عجيب از آنكه از آن گروه شش هفت نفري كه وصيت نامه را امضا كردند، فقط آقاي خدري شهيد مي شود و عاقبت در زادگاهش دفن مي شود اين پيمان اخوت هم اكنون در نزد سردار فارسي نگهداري مي شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.